20 paź 2013

Ogłoszenie!

Hej Mysiaki! Ogłoszenia parafialne!
ROZDZIAŁ9 BĘDZIE JUTRO O GODZINIE 19.30!!
Przepraszam jeszcze raz ale nie wyrobiłam się bo:
1) miałam bardzo dużo nauki
2) miałam nawał okazji rodzinnych na których nie mogłam pisać :C
3) nie chciałam rozdzielać tego co mam na części
Mam nadzieję, że się nie obrazicie :) jeśli chodzi o rozdział10 powinnam już go dodać tak jak zwykle czyli niedziela po 19.00 :D
Kolejna sprawa!
Parę osób pyta się mnie co z I Wanna Die Without Pain....
Tak więc jeśli chodzi o kontynuację oczywiście mogę to zrobić jak wyrazicie na to swoją chęć lecz nie nastąpi to wcześniej jak po feriach zimowych (czyli w Lutym przyszłego roku). Powód jest oczywisty nie mam wystarczająco czasu na pisanie dwóch blogów, a po półroczu odchodzi mi parę zajęć to będę mieć więcej czasu :) Jednakże nie nastawiałabym się na nic szczególnego bo zapewne rozdziały nie mogłyby pojawiać się częściej jak raz w miesiącu.
Sprawa nr3!
Strasznie smuci mnie fakt że tak mało osób komentuje posty :( Wiem, że jest coraz więcej nowych czytelników a liczba komentarzy zaczęła spadać... Troszkę jest mi przykro z tego powodu i DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM tym który poświęcają tą chwilkę dłużej i piszą nawet miłe słowo pod postami :) Kocham Was i dziękuję jeszcze raz, że to robicie ponieważ to bardzo motywuje do pracy oraz pokazuje iż podoba się Wam to co naskrobię :3 <3
Ostatnie ogłoszenie!
Chcecie aby powstała lista z Osobami informowanymi?? Jeśli tak to piszcie tu pod postem wszystkie Wasze opinie ja postaram się wszystko ogarnąć i wracam do kończenia rozdziału :)

Buziaki xx
A.

7 komentarzy:

  1. Jeśli chciałoby ci się informować te wszystkie osoby , to możesz stworzyć taką listę . Ja z chęcią na niej będę . <3
    Już się nie mogę doczekać jutra . ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać jutra i jasne,zrób listę z informowanymi chętnie w niej będę <33 xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Kontynuuj! :) Niecierpliwie czekam na jutrzejszy dzień! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka lista to świetny pomysł! Na pewno na niej bede :D

    OdpowiedzUsuń
  5. http://zwiastunowa-kraina.blogspot.com/
    Potrzebujesz zwiastunu na bloga?? Bardzo chętnie go wykonamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Podasz dzisiaj rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że dodam tak jak obiecałam ale mam troszkę sporą niespodziewaną obsuwę czasową i nie ma mnie chwilowo w domu aby to zrobić :C so sorry! Ale na pewno dzisiaj będzie! :) xx

      Usuń