7 sty 2014

♡ Zwiastun! ♡

Booooom Booom Oops!
Co ja tu mam? Nie, nie rozdział (niestety nie :( Ale! Już nie długo ;D ) NIESPODZIANKĘ!
Pamiętacie jak wieki temu wspominałam coś o zwiastunie na Darkness? No to właśnie ostatnio zebrałam się w sobie i o to i on!
 

~
Jeden chłopak. Czterech braci. Dziesiątki problemów i jeszcze więcej tajemnic. Dziewczyna, która dopuszcza do siebie ciemność, o której nie miała pojęcia. Jej życie i dotychczasowe prawdy okazują się jednym wielkim kłamstwem. Całe jej życie staje naprzeciw niej. Co kryją w sobie główni bohaterowie i jaki czeka ich los?
~
♡ ZWIASTUN
~


P.S.: To mój pierwszy zwiastun ever jaki robiłam więc miło by było gdybyście powiedzieli czy wam się podoba czy nie :3 xx

Lots of love,
Adela

+ łapki dla dziewczyn z YT za udostępnienie mi swojego konta :) Jeszcze raz ślicznie dziękuję :*

19 komentarzy:

  1. Wspaniały! Aż ciarki mnie przeszły...

    Zapraszam ---> http://let-us-fight-for-our-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z najlepszych zwiastunów jakie widziałam ♥ sadfvbehfbxf jaram się :3 teraz tylko czekać na rozdział :) x

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i czekamy na rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham! swietny! wspanialy i tak dalej! teraz czekam ba rozdzial! :) x

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham! kocham! kocham! po stokroć kocham! czekam na rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Siupcio...ryly :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow cudowny :* ale jeszcze bardziej nie moge doczekac sie rozdzialu! <3 @_MyLovelyNiall

    OdpowiedzUsuń
  8. boski, boski i jeszcze raz BOSKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jest piękny, świetnie dobrałaś muzykę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę ...spodziewałam się nexta'a ale to jest wspaniałe !! Ale i tak czekam na rozdział :P :**

    OdpowiedzUsuń
  11. ♥ świetne ♥ ALE PAMIĘTAJ, ŻE CZEKAMY NA TEN rozdział Darkness'a ;) ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. jest świetny :)
    P.S. Jaka to piosenka ( wiem że Little Mix - DNA ) chodzi mi jaki remix albo przeróbka :) Z góry dziękuje xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Mocne...podoba mi się <33

    OdpowiedzUsuń
  14. uuuuuu świetne szybko pisz kolejny rozdział doczekać się nie mogę codziennie sprawdzam twojego blooga i wyczekuje z niecierpliwością na kolejny rozdział , ciekawa jestem jak to się wszystko potoczy .... Szybko Next matko kocham cię <33333

    OdpowiedzUsuń
  15. supcio!!! Heh na to czekałam xD ostatnio nawet sprawdzałam czy tu napewno nie ma zwiastunu... no i jest ! bardzo fajny. Jestem na dziesiątym :) Jeszcze chwilka wolnego czasu i nadrobię ps opowiadanko super się czyta <3 @Tusieeek

    OdpowiedzUsuń
  16. meeega zwiastun...cudny...trocge mnie ciarki przeszly hehe :**

    OdpowiedzUsuń
  17. ale suuuuper! sama bym lepszego nie zrobiła ... wow. życzę weny bo tak jak dziewczyny - jak i ja - niecierpliwie czekamy na rozdział. rozumiem, nie każdy musi mieć wenę do pisania TAK DŁUGICH rozdziałów jak TY. jesteś w pisaniu bardzo dobra i niech tak zostanie :)) czekam na rozdział 14 !
    ~~Horalek.xx

    OdpowiedzUsuń
  18. zwiastun jeszcze bardziej zachęca do czytania, na prawdę bardzo mi się podoba! czekam na rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. zwiastun zaje..., zajefajny ! :D kurczę zrobiłaś to po prostu per-fect ! Muzyka pobudza wyobraźnię i jeszcze te zdjęcia, gify, teksty.... mmm miodzio ; )
    ~Elokwentna czytelniczka xxx <33

    OdpowiedzUsuń