25 mar 2014

OGŁOSZENIE!!!!!

Jeśli chodzi o to, to NIE ZAKOŃCZYŁAM BLOGA!!!!! Tak będzie kontynuacja, tak przepraszam, że musicie tyle czekać ale po prostu nie mam czasu go skończyć. Rozdział będzie w tym tygodniu, więc naprawdę nie widzę sensu w pisaniu nie miłych komentarzy.

Jak znajdę chwilkę czasu to będę pisać więcej rozdziałów w przód żebyście nie musieli tyle czekać. :) xx

Miło widzieć tylu nowych czytelników! Witam Was serdecznie kochani :)

+ DZIĘKUJE PIĘKNIE ZA PONAD 61tyś. wyświetleń! Jesteście najlepsi :3 xx

Na pocieszenie macie przedsmak rozdziału 16.

Po odwiezieniu Adriany oraz odstawieniu auta pod dom, hardo maszerowałem na piwo z chłopakami. Co jak co ale nie mogli sobie tego wieczoru odpuścić. W dodatku jeśli ja bym nie przyszedł to oni by przyleźli, a to zawsze kończy się źle. Uwierzcie mi. ZAWSZE KOŃCZY SIĘ ŹLE. Na przykład raz kiedy chcieli mnie pogrążyć w zażenowaniu i śmiechach pogardy dla ''romantycznej duszyczki'' ( której nawiasem nie mam) spłonęła kamienica. Tak dokładnie, spłonęła kamienica. Mieliśmy szczęście, że nie całe osiedle. Tak więc wracając (jednocześnie nastawiając się na najgorsze), rytmicznym krokiem kierowałem się do umówionego pubu dla tak zwanych ''nie z tego świata'' stworzeń.
Westchnąłem głęboko gdy pewien upierdliwy osobnik, zaczął działać mi na nerwy. Nim zdążył zareagować w mgnieniu oka odwróciłem się, łapiąc go za bark i przygwoździłem do ściany. Oczywiście do szyi przystawiłem ostry nóż sprężynowy, na pozór nie różniący się niczym od przeciętnych noży, gdyby nie mały słodki szczególik. To był prezent od Lou, poświęcony przez starego szamana. Czyli nawiasem mówiąc zabijał wszystkie demony, cienie, wampiry i tym podobne duperele. Wecie jedno małe ostrze a zabijało wszystko jak leci. Kochany Lou.

+ Miałabym prośbę, czy moglibyście podpisywać się w komentarzach? Zawsze wtedy staram się na nie odpowiadać, a tu na Bloggerze jest mi nie wygodnie :)

W razie jakiś jeszcze wątpliwości odsyłam do zakładki 'Kontakt' gdzie znajdziecie mnie na TT i Tumblr.

Lots of love,
Adela

70 komentarzy:

  1. Nie moge sie juz doczekac.Fajny ten przedsmak.Zrob nastepny rozdzial dluzszy niz inne.kocham cie i pozdrawiam Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na 16 , będzie pewnie tak samo superaśny jak wszystkie rozdziały, kocham i zapraszam na mojego bloga http://littlefashiondirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tego bloga... nie mogę doczekać się kolejnych rozdziałów <3 @Wiktoria_Bialk

    OdpowiedzUsuń
  4. Omgf sjnshsjsksb*-*
    Kochany Lou <3
    Nie moge sie doczekac ^^
    Wieesz,ze cie kocham? ♡.♡
    Ogolnie macz loffki💗
    Btw musze CI cos opowiedziec, kij ze Tu ale omg skojarzylo mi sie tak bardzo z Niallem tu
    Wydaje mi sie,ze mialam atak paniki,czy cos
    Na polskim mielismy mowic wiersze z pamieci. Ja zawsze sie denerwuje ale nigdy AZ tak jak wtedy. Jakos powkedzialam. Klasa sie ze mnie nabijala i mialam ochote sie eozryczec, seerio. Wrocilam do lawki i zdalam sobie sparawe,ze jestem ciaglr na wdechu. Nie mlglam oddychac, choc oddychalam. Tak jakby wciagane powjetrze uciekalo gdzies,albo ktos cie podduszal. Cala sie trzeslam nie moglam przestac. I tak do konca lekcji przez prawie 15min. To bylo straszne. Jedyne co robilam do siedzialam kapiac sie w wyswietlacz telefonu w piorniku Lzy mi lecialy nawet nie moglam ich wytrzec,bo nie mialam sily i rece mi sie trzesly. Nikt nie zwrocil uwagi, a nawet jesli to nie zareagowal. Czujesz to? Dopiero jak zadzqonik dzwonek ogarnelam sie i wyszlam.
    Ti bylo dziwne i szczere whstraszylam sie, bo nie wiedzialam co sie dzieje.
    Huh, nie chce cie pdzynudzac i sorki za spam ;/
    Do nateonego rozdzialu <=
    Zycze wenyyy! /@Horankiteszczo znaczy @BizzleStiles (nie mogę sie przyzwyczaić do usernamu XDD )

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, niedługo 16 <3 nie mogę się doczekać kochanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać!! @Leeroysgirl69

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę na nowy rozdział czekać choćby rok. NARESZCIE!!! masz talent. Nie zmarnuj go! KKKK

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem cię. Trzeba się uczyć, bo ciągle jakieś sprawdziany, kartkówki itd. Nie musisz się spieszyć. kc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem zła rozumiem że nie masz czasu . Fajnie się zapowiada kolejny rozdział :DD nie mogę się doczekać. Życie weny i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecierpliwością na rozdział :D xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko tak bardzo się bałam że nie będziesz już pisać . Czekam na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na następny a ten waspit zrobił mi mętlik w głowie xx czekam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, nie mogę już się doczekać :D zapraszamy na naszego bloga :]

    http://sisters-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. warto czekać na takie cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamiast pisac "nie rezygnuje z bloga" to wstaw ten rozdzial wreszcie. Rozumiem ze masz mase roboty, ale jezeli podejmujesz sie pisania bloga to wstawiaj szybciej te rozdzialy, byloby calkiem przyjemnie xDpozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam
      się z tobą. Zrozumiałe jest to, że masz mało czasu przez naukę, ale
      jeżeli zakladasz bloga trzeba się liczyć z tym, że nie wszyscy są
      cierpliwi, a ty możesz na tym jedynie stracić. Mam nadzieję, że dodasz
      prędko nowy rozdział. Jesteś swietna.

      Usuń
  16. oooooooooooooohhhh *.* w tym tygodniu! JEJ <3 nie mogę się doczekać <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się doczekać.!;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Rany rany kiedy następny? Kobieto nie mogę się doczekać! Zrób coś aby Adriana była z Niallem! Proszę nooo... Zrób to dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ty wiesz że weekend mija dzisiaj ?

    OdpowiedzUsuń
  20. dodasz dziś ??

    OdpowiedzUsuń
  21. Co wg ciebie oznacza do konca tygodnia?

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyno ile mamy czekac?
    Co mieisiac jeden rozdzial. Nie uwazasz ze dlugo czekamy?
    Fajne jest to opowiadanie, ale przez to ile mamy czekac przestaje mi sie podobac. Rozumiem ze masz duzo nauki, projektow, ale jesli zaczelas pisac to nie zaniedbuj tego i wstawiaj czesciej ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Powoli
    zaczyna mnie to denerwować. Rozumiem. Nie masz czasu. Lecz po co pisać
    opowiadanie, którego rozdział jest dodawany co półtora miesiąca?
    Cieszysz się, że masz nowych czytelników. Też fajnie. Ale na co ci to
    skoro możesz ich stracić przez to ciągłe zaniedbywanie? Ten komentarz
    nie ma na celu cię urazić, gdyż piszesz rewelacyjnie, lecz dać ci do
    zrozumienia, że jest to trochę nie w porządku. Nie można wiecznie
    czekać.

    OdpowiedzUsuń
  24. TYDZIEŃ JUŻ SIE SKOŃCZYŁ. GDZIE JEST ROZDZIAŁ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozdział miał być w tym tygodniu ...a go nie ma ?!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie chcemy byc nie miłe czy cos ale poprostu twoje opowiadanie jest zajebiste i niemozemy sie doczekac nn rozdziałów a ty je ciut pozno oddajesz i wiesz niekturych ponoszą nerwy :)) wiesz uważam je jestes bardzo zdolna i swietnie piszesz bo naprawde masz wielki talent i prosze postaraj sie dodac ten rozdział jak najszybciej :) kisses xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + zapomnialam wspomnieć ze rozumiem ze mozesz miec swoje zycie prywatne szkole i wogule i szanuje to i nie załamuj sie niektórymi niemilymi wpisami wszędzie sie one zdążają xx

      Usuń
  27. Ludzie ta utalentowana dziewczyna potrzebuje czasu. Jak nie nauka,to obowiązki domowe jak nie to, to pisanie bloga lub co innego.. A gdzie miejsce na odpoczynek? Musimy być wyrozumiałe i cierpliwie czekać. Owszem też jestem podekscytowana i wgl, ale bez przesady xd. A co do opowiadania to Baaaaaardzo ciekawe! Masz wielki talent :) Kto wie może kiedyś będziemy czytać twoje dzieła nie w internecie, ale w pięknie oprawionych książkach :D. Oby tak dalej! I pamiętaj , nie ma co się spieszyć z pisaniem, bo wtedy rozdział może nie być taki udany :). Lepiej przysiąść na dłużej i rozmyślać nad przebiegiem wydarzeń, a my czytelnicy poczekamy. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru sie klocic z toba, bo po twojej wypowiedzi wnioskuje ze nie warto. Kazdy ma obowiazki, prace, nauke, ale wazne jest to, sby rozplanowac sobie ten dzien lub teen czas. Jezeli nasza utalentowana kolezanka zobowiazala sie do pisania to nie uwazasz ze 1,5 miesiaca to dlugo? Czasem cos przychodzi spontanicznie i niekazdy szybki pomysl musi byc zly. Czasem warto zrobic cos spontanicznie niz czekac na to cos taki dlugi czas.

      Usuń
  28. No ja pierdole ! Ile można czekać ? Jak już napisałaś że będzie w TAMTEN weekend to wypadało by go wstawić -_- Wszyscy mamy jakieś obowiązki ale sama sobie narobiłaś kolejny związany z tym opowiadaniem. Naprawdę się postarałaś i czasem warto napisać coś spontanicznie a nie czekać aż wena zapuka do twoich drzwi -_- Już jest pare autorek które napisały wspaniałe opowiadania a teraz mijają 3 miesiące odkąd wstawiły ostatni rozdział ... No po prostu zajebiście że dołączasz do takich osób. Teraz pewnie niektórzy pomyślą o mnie że ja nie wiem co to obowiązki szkolne i domowe i mam ci dać czas i wgl ale już nie mogę wytrzymać tego że tak długo nie dodajesz tego rozdziału.
    Do następnego

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przejmuj sie zwykla glupota osoby powyrzej nie rozumiem skad te pretensje? To tylko i wylacznie sprawa autorki kiedy doda rozdzial.Fakt sama czekam na kolejny ale bez przesady nie mozna pisac komukolwiek takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje argumenty sa do dupy.
      Tak tak "powyrzej"

      Usuń
  30. W tym tygodniu (czyt. w tym miesiącu)

    OdpowiedzUsuń
  31. moglabys poinformowac o nowym rozdziale na tt? xo @loveirishangel

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy next bo już ne mogę się doczekać?
    A to mój blog:
    http://blackandwhite-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. O Boże! Właśnie chciałam zapytać kiedy będzie rozdział, bo dzisiaj rano zaczęłam czytać twojego bloga i tak przez cały dzień leze z moją chorobą w łóżku i czytam go, a teraz o godz. 1:00 kończą mi sie rozdziały i nie mogę sie doczekac następnego, ale sie powstrzymam... po przeczytaniu powyższych komentarzy. Ludzie, zaczynacie dobijać. chyba napisała że koniec z niemilymi komentarzami a ci muszą wcisnąć swoje trzy grosze. Ludzie opanujcie się, naprawdę, moze powiedziała zr będzie w tygodniu i moze nie ma ale czy to oznacza, że macie sie na nią nagle rzucac, bo ,,o matko już tydzień sie skończył a rozdzaialu nie ma" itd. a moze stało sie coś tak ważnego że nie mogła go napisać, czy też wstawić, he? no bo sory was bardzo, ale jakby, np. (tfu tfu odpukać) wasza no nie wiem babcia trafiła do szpitala, a wy musielibyscie przy niej być to wstawialibyscie rozdział, bo jakieś rozszalale nastolatki, albo i jeszcze nie sie go domagały? bo raczej wątpię. ale nawet taka błachostka jak brak weny mogła ją powstrzymać od dodania rozdziału. niby blachostka, a jaka to blokada dla piszącego. moze biedaczka zaciela sie w połowie rozdziału i nie wie co dalej napisać. więc teraz zwracam sie do autorki bloga: kochana, spokojnie pisz dalsze rozdziały, a osoby cierpliwe (choć ją nie jestem cierpliwa i mną aż telepie z ciekawości nad dalszym rozdziałem xD) i naprawdę wielbiace tego bloga poczekają na rozdział. więc spokojnie, życzę duuuzo weny (i teraz czasu, bo tak szczerze też mnie nosi do przeczytania rozdziału ALE!... czekam cierpliwie :D) no i teraz to ci mogę życzyć spokojnych świat Wielkanocnych bo zbliżają sie wielkimi krokami :* wierna czytelniczka
    Melissa. ;)
    Ps powiesz czy rozdział będzie na następny weekend? xD no przepraszam, ale palce same piszą, bo muszę sie upownic że Adriana i Niall będą razem :D przepraaaszam bardzo za pytanie, jeśli w jakikolwiek sposób cię urazilam to baaaardzo cię przepraszam i z niecierpliwością czekam na rozdział :*
    przepraszam za ewentualne błędy bo pisze z telefonu :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + ja po prostu myślę że wszystkie/ wszyscy każdy inaczej natrafilismy jakimś cudem na tego bloga i dla mnie on jest mega zbawieniem, cudem. nie spotkałam sie jeszcze z tak dobrym blogiem, który by mnie tak wciągnął jak ten. Pełną podziwu daje ci owację na stojąco masz mega, wielki, ogromny talent. tak dobierasz słowa i (przynajmniej moim zdaniem) brzmią one tak mądrze, że nikt z mojego otoczenia, nawet te najmadrzejsze osoby nie napisalyby czegoś takiego. więc wielkie owację na stojąca! nie przejmuj sie tymi złymi komentarzami. jest ok, spokojnie napisz rozdział, a my jak zwykle będziemy mdlec z wrażenia nad twoim talentem, którego, np. ją nigdy nie będę mieć :< :D czekam na odpowiedź do koma i rozdział. buziaki Melissa

      Usuń
    2. Na początku miało być zr powinniśmy sie cieszyć że nattafilismy na tego bloga, ale z wrażenia zapomnialam doda xD kończę bo ten kom. robi sie zbyt długi :<

      Usuń
    3. Piszesz jako pierwsza ze mamy skonczy sie pytac o rozdzial po czym sama pytasz czy w przyszlym tygodniu bedzie -.- zalosne

      Usuń
  34. Wiesz co? Jesteś ZAJEBISTA! Poważnie. Ja bym nie umiała tak kłamać.
    "w tym tygodniu"? A może to literówka? Miało być "w tym roku"? phi -,-"
    A już zaczynałam yć twoją wielką fanką -_-

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie, błagam, bo zaraz padne. czy ty naprawdę nie rozumiesz, że ziewczynie musiało naprawdę coś ważnego wypaść, czy naprawdę nie miała wystarczająco dużo czasu na napisanie tego cholrrnego rozdziału? przepraszam wszystkich bardzo za przekleństwo ale w moich żyłach po prostu buzuje gniew. głupota ludzka przerasta wszystko, niektórzy zachowują sie gorzej niż dzieci. a ty jeszcze osadzasz ją o kłamstwo. Na dodatek nie powiedziała ,,obiecuje", więc już nie możesz osądzić jej o złamanie obietnicy. Adela muszę sie u ciebie zatrudnić jako twój prawowity obrońca xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest logiczne, przez półtora miesiąca nie mieć ani jednej minuty czasu -.-''. przecież to takie oczywiste!

      Usuń
  36. Sory,
    ale ja już mam dosyć. Przestaje czytać tego bloga. Nie dość, że akcja
    nie jest jeszcze rozwinięta to w takim tempie na pewno się nie doczekam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziewczyny ja tez czekam na kolejny rozdział ale bądźcie cierpliwe i wyrozumiałe bo kazdy ma swoje własne problemy i zycie. Autorka nie siedzi w domu przy komputerze 24 na h i zrozumcie to!!!! A gdzy piszecie cos w stylu juz nie chce czytac tego bloga mam dość to nie pomaga tylko smuci ja i dołuje!! Czekam na nn xx kisses

    OdpowiedzUsuń
  38. hej ludzie, ma ktos moze kontakt do autorki bloga? jakiś email czy co? nie trzeba sie od razu unosić, można do niej na spokojnie napisać i zapytać sie jej kiedy doda następne rozdziały, jeżeli na bloga nie wchodzi i nie czyta komentarzy to moze na mailu przeczyta czy gdzieś. tylko na spokojnie. to ktoś ma do niej kontakt, zapyta i napisze nam w komentarzu kiedy rozdzialy? bo jak nikt nie chce to jak znacie to podajecie emaila czy co tam to ją zapytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. kiedy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie próbujemy sie dowiedzieć kiedy rozdział :/

    OdpowiedzUsuń
  41. Haaaaloooo, kiedy ten rozdział? :c miał być przecież tak dawno temu :c

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedy 16 ?????????????????

    OdpowiedzUsuń
  43. kiedy następny rozdział? kocham Cię i tego bloga ale według mnie (i pewnie nie tylko) powinnaś dodawać rozdziały częściej :P ten komentarz nie ma być jakimś "hejtem" czy czymś podobnym... ma cię zmotywować do częstszego dodawania :P lots of love <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Czekam na następne rozdziały :D Zapraszam również na mojego bloga moje-5-min.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiecie co?! Ostatnio weszłam na TT Adeli i przeczytałam, że te wszystkie niemiłe komentarze tylko zniechęcają ją do pisania dalszych rozdziałów. I nie dziwię jej się. Nie wiem kiedy ona to pisała, ale ludzie tu się naprawdę trzeba opanować, bo to nie jest miłe, a są ludzie tak wrażliwi, że nawet takie komentarze mogą ,,paść im na psychikę" a potem to już boję się myśleć co chcą ze sobą zrobić. Ale tu nie o to chodzi - chodzi o to, że jeżeli chcemy żeby Adela pisała dalej rozdziały musimy ją do tego motywować, a nie zniechęcać! A wy to właśnie robicie. Po prostu dajmy jej czas, może jeżeli będzie więcej milszych (ale nie ,,na musa" tylko takich szczerych, milszych komentarzy), Adela poczuje, że jednak jesteśmy z nią i czytamy jej bloga dalej no i, że czekamy na rozdziały! Błagam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak
      racja. Tylko, że wiesz... jak się pisało miłe komentarze przez miesiąc
      to to również nie przynosiło efektów więc jeżeli laska nie chce stracić
      czytelników to niech lepiej ruszy dupe bo, niektórzy (czyli JA)
      zaczynają mieć już dosyć!

      Usuń
  46. Kocham cię i tego bloga. Po prostu ubóstwiam. Nie mogę się doczekać następnego po tym przedsmak. PISZ JAK NAJSZYBCIEJ

    DO ZOBA<3

    OdpowiedzUsuń
  47. Co masz na myśli, pisząc "niemiłe komentarze"?

    OdpowiedzUsuń
  48. Prosze dodaj ten cholerny rozdział ;-) prosze !!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Będę czekać na ten rozdział nawet wieczność !!! To opowiadanie strasznie mnie ciekawi i mam nadzieje że znajdziesz chwilkę na napisanie kolejnego rozdziału ! Cokolwiek się dzieje Adela musi mieć powód Dlaczego nie ma czasu ! Nie będę zgłębiać się w temat ale może ma jakieś problemy nie wiemy tego i trzeba to uszanować .... jestem pewna że za niedługo będzie rozdział ! ♥♡♥
    + WENY XX.

    OdpowiedzUsuń
  50. mineły już 2 miesiące, powinnaś coś napisać, prosze nie karz nam czekać kolejny miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  51. czekam na rozdział +życę dużo wennnnnnnnnny :) kocham tego bloga oraz opowiadanie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Koocham twojego bloga i Ciebie! ♥ Mam nadzieję, że wkrótce dodasz nowy rozdział. :) Naprawdę nie mogę się doczekać! ♥ I rozumiem twój brak weny oraz czasu. (Sama mam tak często) ♥ A na tak NIESAMOWITE rozdziały mogę czekać wieczność ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Kiedy do Nas wrócisz? ;(

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie piszesz ;) zapraszam na mojego bloga http://myfuckdreamsandfantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Czekam na next i zapraszam na swojego http://lala2000xxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń